Treća faza projekta u Novom Pazaru
22.7.2013. 00h
Na sastanku radne grupe projekta koji se održao 18. jula u Novom Pazaru, usvojene su preporuke za pojednostavljenje administrativnih postupaka. Usvojene su preporuke kojima će se administrativni postupci u nadležnosti Gradske uprave značajno pojednostaviti i time povećati kvalitet i efikasnost rada administracije grada Novog Pazara. Načelnici uprava i odeljenja, kao i članovi Radne grupe, jednoglasno su prihvatili preporuke koje je sačinio OPTIMUS.
„Analizom je obuhvaćeno ukupno 197 postupaka u odeljenjima i službama gradskih uprava. Nakon zajedničkog višemesečnog rada, definisane su brojne, ali vrlo konkretne preporuke u svrhu pojednostavljenja tih postupaka. Preporuke se odnose na preciziranje rokova za donošenje rešenja i obradu predmeta, umanjenje taksi i naknada, eliminaciju suvišnih dokumenta kao i na uvođenje standarizovanih obrazaca koje će stranke moći da koriste prilikom podnošenja zahteva“, rekao je Predrag Cvetković, stručnjak za regulatornu reformu, ispred OPTIMUS-a.
Preporuke su obuhvatile i predloge privrednika, date na održanim fokus grupama u prethodnoj fazi projekta. Najviše predloga se odnosilo na administrativne postupke iz oblasti urbanizama i izgradnje, privrede i komunalnih delatnosti.
Takođe, pripremljeni su i predlozi za izmenu pojedinih republičkih propisa, kako bi se poslovi koje sprovodi lokalna administracija obavljali sa što manje opterećenja za stranke.
Sledi usvajanje gradskih propisa kojima će pomenute preporuke postati deo pravnog sistema Grada. Nakon toga, gradska administracija će uprošćene administrativne postupke primenjivati u svakodnevnom radu, kada će privrednici i građani osetiti pun efekat reforme.
Najvažnije vesti
Kako rade inspekcije
29.12.2017.
Istraživali smo kako se primenjuje Zakon o inspekcijskom nadzoru i pripremili preporuke za njegovo unapređenje....
Privrednici o inspekcijskom nadzoru
29.11.2017.
Druga fokus grupa - privrednici otvoreno o inspekcijama i Zakonu o inspekcijskom nadzoru...