U Kraljevu popisani administrativni postupci
22.3.2013. 00h
Inventar administrativnih postupaka u Kraljevu je završen i pripremljen za ekonomsku i pravnu analizu, saopšteno je 22.marta 2013, na konstitutivnom sastanku Radne grupe projekta „Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu“.
Ukupno je popisano 175 postupaka koje sprovode organizacione jedinice Gradske uprave. Za svaki od ovih postupaka naveden je zakonski osnov, rok u kome se sprovodi, takse i naknade, potrebna dokumentacija i drugi bitni elementi. Izrada inventara je zahtevala posebno angažovanje službenika lokalne administracije.
Sastanak Radne grupe, koju čine načelnici odeljenja Gradske uprave i koja će upravljati projektom i donositi odluke koje se odnose na uprošćavanje gradskih administrativnih procedura, otvorili su gradonačelnik Kraljeva Dragan Jovanović, generalni sekretar SKGO Đorđe Staničić, i načelnik Gradske uprave Miloš Petrović. Oni su istakli važnost regulatorne reforme za privredni razvoj Kraljeva i privlačenje novih investicija. Predstavnici OPTIMUS-a Slađana Karavdić Kočević i Predrag Cvetković su sumirali rezultate dosadašnjih aktivnosti, izneli plan za naredni period i predstavili nacrt plana komunikacione kampanje.
U sledećoj fazi projekta, polovinom aprila, obaviće se konsultacije sa poslovnim sektorom u Kraljevu, kako bi se prikupili što kvalitetniji predlozi za pojednostavljenje administrativnih postupaka.
Najvažnije vesti
Kako rade inspekcije
29.12.2017.
Istraživali smo kako se primenjuje Zakon o inspekcijskom nadzoru i pripremili preporuke za njegovo unapređenje....
Privrednici o inspekcijskom nadzoru
29.11.2017.
Druga fokus grupa - privrednici otvoreno o inspekcijama i Zakonu o inspekcijskom nadzoru...