Postavljen Elektronski registar
13.10.2014. 00h
Posle više od godinu dana rada na realizaciji projekta „Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu“ na sajtu grada Sombora je 8. oktobra 2014. godine postavljen Elektronski registar administrativnih postupaka (www.sombor.rs) koji je rezultat saradnje grada Sombora i OPTIMUSA-Centra za dobro upravljanje.
Elektronski registar administrativnih postupaka je savremeni online servis koji sadrži sve administativne postupke koji se sprovode u gradu Somboru. Korišćenjem e-Registra, privrednici i građani će se na transparentan i brz način informisati o svim procedurama za podnošenje zahteva, potrebnoj dokumentaciji, rokovima i troškovima. Korišćenje ovog servisa omogućava elektronsko popunjavanje standardizovanih obrazaca zahteva.
O redovnom ažuriranju e-Registra u skladu sa promenama propisa na republičkom, pokrajinskom odnosno lokalnom nivou, će se starati Regulatorno telo, čija je predsednica Irina Burka Parčetić, načelnica Gradske uprave.
Najvažnije vesti
Kako rade inspekcije
29.12.2017.
Istraživali smo kako se primenjuje Zakon o inspekcijskom nadzoru i pripremili preporuke za njegovo unapređenje....
Privrednici o inspekcijskom nadzoru
29.11.2017.
Druga fokus grupa - privrednici otvoreno o inspekcijama i Zakonu o inspekcijskom nadzoru...