Predstavljanje Protokola o saradnji između Grada Loznice i drugih institucija
12.5.2014. 00h
Povoljno poslovno okruženje, kao jedan od najvažnijih uslova za privlačenje investicija i ekonomski napredak, u velikoj meri zavisi od efikasnosti funkcionisanja lokalne samouprave, republičkih i lokalnih javnih preduzeća i drugih institucija. Za rešavanje velikog broja administrativnih postupaka, o kojima odlučuje Gradska uprava, potrebna su dokumenta koja izdaju javna preduzeća, organizacije i ustanove. Često pribavljanje potrebnih dokumenata predstavlja za stranke komplikovanu proceduru sa velikim brojem koraka i obraćanja na različite adrese.
Zbog toga je Grad Loznica inicirao uspostavljanje pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti od republičkih i lokalnih javnih preduzeća, organizacija i institucija. Ovako uspostavljen način pribavljanja dokumentacije će predstavljati jednošalterski sistem u okviru koga je broj koraka koje privrednik ili građanin mora da obavi sveden na minimum. Time se i smanjuju troškovi i vreme čekanja u procesu pribavljanja dozvola, odobrenja, rešenja, saglasnosti i ostalih dokumenata.
S tim u vezi je u petak 09. maja 2014. godine u Loznici, za predstavnike javnih preduzeća, organizacija i institucija, članova Gradskog veća i medija, održana prezentacija na kojoj su prikazani rezultati regulatorne reforme u Loznici i predstavljen nacrt Protokola o saradnji između Grada Loznice i ostalih pomenutih organa, kojim će se unaprediti međusobna komunikacija i uspostaviti razmena informacija i dokumentacije. Prezentaciji i javnoj raspravi prisustvovalo je dvadeset pet učesnika.
Ukazujući na značaj sprovođenja Projekta, pribavljanja dokumentacije po službenoj dužnosti i ističući dobru saradnju sa OPTIMUS-om, gradonačelnik Grada Loznice, g-din Vidoje Petrović je izjavio: ,,Cilj je važan, jasno postavljen i definisan – da se pojednostavi sprovođenje administrativnih postupaka za stranke. Svi zajedno moramo da učinimo sve što je do nas da u tome uspemo. Važno je da svi ovo shvatimo na pravi način i da želimo da se kroz ovaj Protokol dođe do realnog održivog rešenja.“
U otvorenoj diskusiji, učesnici su podržali Projekat i ciljeve koji se žele postići, a posebno su se interesovali kako će u praksi funkcionisati pribavljanje dokumentacije po službenoj dužnosti, način na koji će se predmeti dostavljati i sl.
Na kraju je dogovoreno da javna preduzeća, organizacije i institucije dostave svoje predloge i sugestije u vezi nacrta Protokola, a da se u junu održi zvanično potpisivanje Protokola o saradnji.
Najvažnije vesti
Kako rade inspekcije
29.12.2017.
Istraživali smo kako se primenjuje Zakon o inspekcijskom nadzoru i pripremili preporuke za njegovo unapređenje....
Privrednici o inspekcijskom nadzoru
29.11.2017.
Druga fokus grupa - privrednici otvoreno o inspekcijama i Zakonu o inspekcijskom nadzoru...