Usvojene preporuke u Somboru
24.4.2014. 00h
U Gradskoj upravi grada Sombora održan je sastanak Radne grupe za sprovođenje projekta ,,Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu”. Tom prilikom, jednoglasno su usvojene preporuke za unapređenje i pojednostavljenje administrativnih postupaka u Somboru, u svemu kako je predloženo od strane OPTIMUSA – Centra za dobro upravljanje.
Usvojene preporuke se odnose na skraćivanje rokova za rešavanje administrativnih postupaka, eliminisanje nepotrebnih dokumenata, dostupnost obrazaca odgovarajućih zahteva i svih relevantnih informacija od značaja za sprovođenje administrativnih postupaka. Naročito je značajno pribavljanje dokumentacije po službenoj dužnosti, što za stranke znači uštedu u vremenu i novcu.
Sastanak Radne grupe je održan 22. aprila 2014. godine, u prisustvu devet članova Radne grupe i mr Gordane Lazić Rašović, predstavnice OPTIMUSA- Centra za dobro upravljanje.
Imajući u vidu zaključak Radne grupe o usvajanju preporuka, Vasa Relić, zamenik gradonačelnika Grada Sombora, dana 23. aprila 2014. doneo je Odluku o prihvatanju preporuka za unapredjenje i pojednostavljenje administrativnih postupaka Grada Sombora i naložio Gradskoj upravi da, u najkraćem mogućem roku, usvoji akta neophodna za implementaciju usvojenih preporuka.
U planu je uvođenje elektronskog registra administrativnih postupaka na internet stranicu Grada Sombora, što će u značajnoj meri doprineti transparentnosti i efikasnosti u radu Gradske uprave, što je u interesu kako građana Sombora, tako i privrede, domaćih i stranih investitora.
Najvažnije vesti
Kako rade inspekcije
29.12.2017.
Istraživali smo kako se primenjuje Zakon o inspekcijskom nadzoru i pripremili preporuke za njegovo unapređenje....
Privrednici o inspekcijskom nadzoru
29.11.2017.
Druga fokus grupa - privrednici otvoreno o inspekcijama i Zakonu o inspekcijskom nadzoru...