• Briljantnost bez sposobnosti komuniciranja bezvredna je
    u bilo kakvom poduhvatu.
  • Dobra strana timskog rada je da imaš druge na svojoj strani.
  • Efikasnost se bavi stvarima, a efektivnost ljudima.
    Zato upravljamo stvarima i pružamo podršku ljudima.
  • Prepoznajemo probleme, kako bismo ih rešili.
  • Smanjujemo rizik poslovanja.
  • Unapređujemo poslovanje jednostavnim pravilima.

Obuka za pripremu inventara administrativnih postupaka u Novom Pazaru

11.10.2012. 00h

Obuka o regulatornoj reformi i pripremi inventara administrativnih propisa za članove Radne grupe i službenike gradske uprave Novog Pazara koji će biti angažovani na projektu “Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatronu reformu” održana je u ovom gradu 10 i 11. oktobra.

Učesnicima obuke (načelnicima, zamenicima načelnika odeljenja, šefovima odseka i službenicima) predstavljen je proces i metodologija regulatorne reforme koji će se primenjivati u Novom Pazaru. Detaljno su prezentovane faze u procesu i uloga lokalnih vlasti i zaposlenih u gradskoj upravi u cilju pojednostavljenja administrativnih postupaka koji su u nadležnosti lokalne samouprave. Mirsad Jusufović, koordinator Radne grupe za implementaciju projekta, pozdravio je prisutne, a obuku je održao Predrag Cvetković, predstavnik OPTIMUS-a .

Marina Janković, šefica Radnog tima za regulatornu reformu u Nišu, predstavila je rezultate projekta koji je realizovan u Nišu. Ovaj primer dobre prakse je izazvao veliko interesovanje na treningu, a posebno praktična primena elektronskog registra koji na transparentan način olakšava strankama obraćanje lokalnoj administraciji. Na treningu su službenici obučeni za izradu inventara administrativnih postupaka, koji će se koristiti u prvoj fazi projekta. Veliko interesovanje među učesnicima treninga bilo je vezano za iskustva iz Niša i za opštu održivost projekta. Diskusije su se vodile oko praktične primene rezultata projekta i potencijelnih prepreka, odnosno načina za njihovo rešavanje.