• Briljantnost bez sposobnosti komuniciranja bezvredna je
    u bilo kakvom poduhvatu.
  • Dobra strana timskog rada je da imaš druge na svojoj strani.
  • Efikasnost se bavi stvarima, a efektivnost ljudima.
    Zato upravljamo stvarima i pružamo podršku ljudima.
  • Prepoznajemo probleme, kako bismo ih rešili.
  • Smanjujemo rizik poslovanja.
  • Unapređujemo poslovanje jednostavnim pravilima.

Usvojene preporuke u Somboru

24.4.2014. 00h

U Gradskoj upravi grada Sombora održan je sastanak Radne grupe za sprovođenje projekta ,,Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu”. Tom prilikom, jednoglasno su usvojene preporuke za unapređenje i pojednostavljenje administrativnih postupaka u Somboru, u svemu kako je predloženo od strane OPTIMUSA – Centra za dobro upravljanje.

Usvojene preporuke se odnose na skraćivanje rokova za rešavanje administrativnih postupaka, eliminisanje nepotrebnih dokumenata, dostupnost obrazaca odgovarajućih zahteva i svih relevantnih informacija od značaja za sprovođenje administrativnih postupaka. Naročito je značajno pribavljanje dokumentacije po službenoj dužnosti, što za stranke znači uštedu u vremenu i novcu.

Sastanak Radne grupe je održan 22. aprila 2014. godine, u prisustvu devet članova Radne grupe i mr Gordane Lazić Rašović, predstavnice OPTIMUSA- Centra za dobro upravljanje.

Imajući u vidu zaključak Radne grupe o usvajanju preporuka, Vasa Relić, zamenik gradonačelnika Grada Sombora, dana 23. aprila 2014. doneo je Odluku o prihvatanju preporuka za unapredjenje i pojednostavljenje administrativnih postupaka Grada Sombora i naložio Gradskoj upravi da, u najkraćem mogućem roku, usvoji akta neophodna za implementaciju usvojenih preporuka.

U planu je uvođenje elektronskog registra administrativnih postupaka na internet stranicu Grada Sombora, što će u značajnoj meri doprineti transparentnosti i efikasnosti u radu Gradske uprave, što je u interesu kako građana Sombora, tako i privrede, domaćih i stranih investitora.