Usvojene preporuke za pojednostavljenje administrativnih postupaka u Leskovcu
2.12.2013. 00h
Četvrta sednica Radne grupe, na kojoj su razmatrane i usvojene preporuka za pojednostavljenje administrativnih postupaka, održana je u utorak 26. novembra 2013. godine Sednici je prisustvovalo 28 predstavnika lokalne samouprave - načelnika odeljenja i zaposlenih službenika.
Odluka o usvajanju preporuka je doneta jednoglasno, uz prethodnu generalnu diskusiju o rokovima, dokumentaciji, taksama i naknadama. Za svaki postupak preciziran je rok u kome će se postupak rešavati, eliminisana je suvišna dokumentacija, označena je dokumentacija koja će se pribavljati po službenoj dužnosti, ukinute su pojedine takse.
U pripremi preporuka učestvovali su svi načelnici gradskih uprava, službenici i eksperti za regulatornu reformu OPTIMUSA - Centra za dobro upravljanje.
Najveći broj pojednostavljenja se odnosi na komplikovane procedure iz oblasti građevine. “Ovo pojednostavljenje će dodatno olakšati privrednicima i građanima da ostvare svoja prava po pitanju izdavanja građevinskih, lokacijskih i upotrebnih dozvola. Mi smatramo da će se na ovaj način značajno poboljšati investiciona klima u Leskovcu i da će to doprineti većem privrednom prosperitetu.” izjavio je Predrag Cvetković, ekspert za regulatornu reformu za Radio Leskovac.
Elektronski registar administrativnih postupaka, koji bi trebalo da se uspostavi početkom sledeće godine, će u značajnoj meri doprineti da gradska uprava Grada Leskovca bude transparentnija i efikasnija. To se već postiže time što će gradska uprava imati jedinstvene detaljne obrasce i skraćene rokove za rešavanje predmeta.
Najvažnije vesti
Kako rade inspekcije
29.12.2017.
Istraživali smo kako se primenjuje Zakon o inspekcijskom nadzoru i pripremili preporuke za njegovo unapređenje....
Privrednici o inspekcijskom nadzoru
29.11.2017.
Druga fokus grupa - privrednici otvoreno o inspekcijama i Zakonu o inspekcijskom nadzoru...